Kariéra cover

IT Helpdesk Support

28. 04 2021 21:15 | markiza.sk
IT Helpdesk Support
IT Helpdesk Support

Place of work: Bratislavský kraj

Contract type: full-time, trade licence

Start date: Dohodou

Wage (gross): 1 500 EUR/month
The stated amount of salary represents the minimum guaranteed amount of the monthly salary

Information about the position

Job description, responsibilities and duties
Do nášho tímu na IT oddelenie hľadáme skúseného kolegu, ktorý bude poskytovať IT podporu pre našich zamestnancov. Jedná sa najmä o telefonickú a e-mailovú podporu pri riešení technických problémov v rámci našich zariadení.

  • odborná telefonická a emailová podpora užívateľov
  • prijatie a zdokumentovanie technických problémov
  • identifikácia a diagnostika poruchy a navigácia užívateľa k vyriešeniu problému
  • riešenie tiketov
  • práca s cloudovým prostredím Microsoft 365
  • sledovanie, monitorovanie nasadených systémov, služieb a aplikácií
  • rieši vzniknuté chyby na úrovni L1 a L2
  • práca so serverovými systémami v prostredí Linux a Windows
  • riešenie základných problémov týkajúcich sa sietí
  • vzdialená správa HW/SW (napr. PC, tlačiarne, sieťové prvky a iné)
  • participácia na IT projektoch


Employee perks, benefits

  • Benefit Plus - cafeteria
  • Contribution to supplementary pension saving
  • 3 sick days
  • Contributions to work and life jubilees
  • 50% discount to FAJN club (fitness)
  • Children's camp contribution
  • Wedding / childbirth contribution
  • 3 benefit SIM cards for family members
  • Tickets competitions (concerts, festivals, theaters, other events during the year)
  • Events – Health Day, picnics and barbeques (BBQs), corporate sports games and more
  • Cooperation with the Markíza Foundation – grant programs

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination

Language skills
English - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills

  • Schopnosť samostatne riešiť úlohy a projekty
  • Spoľahlivosť, dôslednosť
  • Tímový duch
  • Časová flexibilita (hotline)
  • Znalosť Microsoft 365 (Exchange online, Sharepoint, PowerApps a súvisiace technológie) a Active directory výhodou
  • Skúsenosť aspoň 2 roky na podobnej pozícii (Infrastructure Engineer, IT Administrator, IT Help desk)
  • Anglický jazyk (B2 – vedieť a porozumieť problému užívateľa)
  • Príjemné správanie, priateľský a proaktívny prístup je nevyhnutnosťou. Sledovanie trendov a nových technológií je pridanou hodnotou.

Prosíme o zaslanie CV v anglickom jazyku.

Budeme kontaktovať len vyhovujúcich kandidátov.

Advertiser

Brief description of the company
Central European Media Enterprises (CME) is the leading television broadcaster in Central and Eastern Europe reaching approximately 91 million people in Central and Eastern European countries. The company's success across these countries is attributable to its business strategy and continued expansion plans.

TV MARKÍZA belongs to CME Media Group and represents CME in Slovakia.

Number of employees
250-499 employeesv

Company address
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/a
843 56 Bratislava
https://www.markiza.sk

Contact
Contact person: Petra Bobeková

 

Send your CV

Komentáre (0)