Kariéra cover

Customer care support/ASAP - práca cez víkend

22. 09 2021 10:35 | markiza.sk
Customer care support
Customer care support

Miesto práce: Bratislavský kraj

Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť

Termín nástupu: ASAP/dohodou

Mzdové podmienky (brutto): 5 EUR/hod. (K hodinovej mzde sú pripočítané príplatky za prácu cez víkend/sviatok: Sobota + 1,79€ za hodinu, Nedeľa +3,58 € za hodinu, Sviatok + 3,58 € za hodinu)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
TV Markíza obsadzuje pozíciu Customer care support pre platenú video službu VOYO.

Pozícia je vhodná pre študentov, prípadne spolupráca prostredníctvom živnosti. Nevyhnutnosťou je časová flexibilita.

Práca sa vykonáva počas víkendov v čase buď od 10:00 - 16:00 alebo 16:00 - 22:00. Alebo kombinácia určitého počtu hodín podľa dohody s ostatnými kolegami.

VOYO je online platforma prostredníctvom ktorej si môžu zákazníci vyberať z množstva atraktívnych premiér, rozprávok a príbehov pre celú rodinu, obľúbených československých klasík, ako aj filmov a seriálov z celého sveta. Samozrejmosťou sú aj naďalej exkluzívne predpremiéry najlepších markizáckych programov či tureckých seriálových hitov, časovo neobmedzený archív obľúbených seriálov aj veľkolepých televíznych šou či možnosť sledovať živé vysielanie všetkých staníc skupiny Markíza v HD kvalite.

  • Práca sa vykonáva prevažne z domu (Home office)
  • E-mailová, chatová, prípadne telefonická komunikácia so zákazníkmi/predplatiteľmi služby VOYO (10% v anglickom jazyku)
  • Samostatné vybavovanie požiadaviek zákazníkov
  • Aktívne poskytovanie informácií zákazníkom a podpora
  • Riešenie reklamácií
  • Znalosť VOYO produktu
  • Vybavovanie častých otázok a žiadostí ohľadom služby VOYO
  • Dodržiavanie počtu vybavených dotazov
  • Jednoduchý reporting (prehľady v MS Excel)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Živnostník/brigádnik
  • Výborný písomný aj hovorový prejav
  • Silné komunikačné zručnosti
  • Bezchybná štylistika a gramatika nevyhnutnosťou
  • Príjemný, proaktívny prístup
  • Chuť a trpezlivosť pre opakujúce sa úlohy
  • Schopnosť zrozumiteľne vysvetliť funkcie platformy
  • Pozitívny vzťah k práci v digitálnom prostredí a k novým technológiám (technická zručnosť)
  • Pro-zákaznícky prístup, flexibilný, samostatný
  • MS Office – základy (Excel – reporting)
  • Český jazyk – výhodou, nie podmienkou
  • Anglický jazyk – B2, schopnosť písomne odpovedať na požiadavky a dotazy zákazníka


Budeme kontaktovať len vyhovujúcich kandidátov, ktorí zašlú vypracované zadanie

Prosím o zaslanie CV v anglickom jazyku

Zadanie:

1. Prosím napíšte, ako by vyzerali Vaše odpovede na uvedené dotazy zo strany zákazníkov.

  • Zákazník si aktivoval službu. Avšak službu nevyužíval a žiada vrátiť mesačný poplatok. Tento nárok mu však na základe podmienok nevzniká. (napíšte odpoveď v slovenčine)

  • Vysvetlite mi láskavo, prečo my klienti v zahraničí musíme prísť skrátka a práve nám nefunguje služba v zahraničí. Z akého dôvodu nás diskriminujete? (napíšte odpoveď v slovenčine)

  • Používam TV Samsung a nejde mi prehrávať službu. (Ľudia píšu veľmi jednoduché vety a v týchto sa treba zorientovať a nájsť riešenie, o čom by to mohlo byť. Napíšte odpoveď v slovenčine)

  • „Dobrý den, viděla jsem reklamu na Voyo a zajímá mě, co jsou jeho výhody oproti službě Nova Plus. Proč musím za Voyo platit? Jakým způsobem mohu případně předplatné Voyo zaplatit? Děkuji za odpověď. Karla Nováková“ (Pokiaľ funkciu VOYO nepoznáte, nevadí. Buďte kreatívni. Napíšte odpoveď v češtine)

  • Hello, could you please stop those automatic payment attempts? I don't even know what it is for? Thanks and best regards (napíšte odpoveď v angličtine)

2. Prosím, vyberte správnu možnosť, doplňte prázdne miesta a chýbajúcu interpunkciu.

Před 16ti lety/16 lety nám _oogle vyrazil dech velkou poštovní schránkou a moderním _ebovým rozhraním. Od té dob_ se snaží měnit také _působ jak s e-maily pracujeme. Nemusíme všechno dělat ručně automatizovat jde třídění dolování informací a ostatně i odpovídání. Teď však překvapivě bude přidáno nastavení které všechny tyto chytré funkce v_pne. Google tvrdí že chce dát uživatel_m lepší kontrolu nad tím co dělá. Před lety internetem otřásla zpráva že _oogle čte c_z_ e-maily. Negativní kampaň proti němu rozjel konkurenční _icrosoft. Vše se točilo kolem toho že na základě obsahu _práv se ukazoval_ v e-mailu relevantní reklam_. Od této prakt_ky nakonec upustil až v roce 2017. Technicky vzato ale e-maily čte nebo může číst i nadále. Zabránit mu v tom může jen šifrování které ukryje tělo zpráv_ do nečitelné podob_.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Markíza - Slovakia, spol. s r.o. je súčasťou Central European Media Enterprises (CME), ktorá je lídrom na televíznom trhu v Centrálnej a Východnej Európe. Má pobočky vo viacerých krajinách a sledovanosť vyše 91 miliónov divákov.

MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/a
843 56 Bratislava 48

Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/a
843 56 Bratislava
https://www.markiza.sk

Kontakt
Kontaktná osoba: Petra Bobeková

 

Poslať životopis