Finančný/á analytik/čka (zástup počas MD)
od 2 300 EUR/mes
Bratislavský kraj
Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy a jej finálna výška bude upresnená počas výberového procesu. K pozícii prislúcha ročný výkonnostný bonus 10%.
Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy a jej finálna výška bude upresnená počas výberového procesu. K pozícii prislúcha ročný výkonnostný bonus 10%.
O pozícii:
➡️ Sme 5 členný kolektív, v ktorom sa na seba vieme stopercentne spoľahnúť – vo výsledku je to o tímovej práci.
➡️ Rola ako taká je mixom účtovnej závierky, od predikovania, analyzovania, až po tvorbu rozpočtu a hľadania odpovedí pre náš manažment. Zároveň prináša možnosť zapojenia sa do rôznych projektov spojených s digitalizáciou a automatizáciou reportov a procesov v rámci celej spoločnosti.
➡️ Snažíme sa vidieť nielen čísla, ale aj príbeh za nimi - našou filozofiou je byť business partnerom, ktorý vďaka analytike a hlbšiemu pochopeniu biznisu pomáha formovať stratégiu spoločnosti.
#FP&A #Team work #Budgeting #Forecasting #Digitalizacia #PowerBi #Excelforever
Ak sú ti tieto pojmy dobre známe, pošli nám svoje CV s krátkym sprievodným textom a radi ťa stretneme osobne
✅ Súčasťou výberového procesu je aj vypracovanie krátkeho technického zadania.
Čomu sa budeš venovať:
✔️ Tvorbe strategických predikcií a forecastov – budeš pravidelne modelovať vývoj finančných ukazovateľov pre zverené oblasti a diskutovať ich priamo s manažmentom.
✔️ Analýze dát a finančných výkazov – na mesačnej báze budeš pripravovať prehľady, ktoré nepovedia len čo sa stalo, ale prečo sa to stalo – a čo s tým.
✔️ Práci na mesačných uzávierkach – vrátane prípravy podkladov pre centrálu CME.
✔️ Rozpočtovaniu a plánovaniu – zapojíš sa do každoročného plánovania, budeš vytvárať budgety a zároveň dohliadať na ich plnenie.
✔️ Ad-hoc analýzam a návrhom riešení – tvoja práca bude reagovať aj na aktuálne potreby biznisu, príležitosti či výzvy.
✔️ Digitalizácii a automatizácii – vítame každý nápad, ako zjednodušiť a zrýchliť prácu s dátami. Pracujeme s Power BI a vieme si život uľahčiť cez Excel aj makrá.
Čo od teba očakávame?
- Ideálne minimálne 5 ročnú skúsenosť na pozícii v oblasti účtovníctva, reportingu, kontrolingu, auditu alebo finančných analýz
- EXCEL – pokročilá/expertná úroveň
- Schopnosť komunikovať v anglickom jazyku (min. B2)
- Silné komunikačné schopnosti a asertivitu
- Silné analytické zručnosti a myslenie so schopnosťou správne interpretovať potrebné dáta
- Power BI, D365, LDM, MIS (programový a vysielací systém), Anaplan (skúsenosti s uvedenými programami sú výhodou, nie podmienkou)
Kto ťa kontaktuje?
Lýdia Judičáková
Recruitment Specialist
Vanda Puchalová
HR Talent Sourcer
Čo sa stane potom ako nám pošleš svoj životopis?
1. Krok
Po prijatí tvoju žiadosť dôkladne posúdime a zhodnotíme, či tvoje skúsenosti a zručnosti spĺňajú základné požiadavky pre danú pozíciu.
2. Krok
Ak tvoj profil bude zodpovedať týmto požiadavkám, budeme ťa kontaktovať telefonicky. Odpoveď od nás dostaneš aj v prípade, že sa tentoraz ďalej neposunieme.
3. Krok
Pri niektorých pozíciách ťa môžeme požiadať o vypracovanie praktického zadania alebo absolvovanie osobnostného dotazníka, aby sme lepšie spoznali tvoj silné stránky, pracovné preferencie či schopnosť riešiť konkrétne úlohy.
Tímy
Život v Markíze
Naši ľudia
©2025 MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o., Bratislavská 1/a, 843 56 Bratislava