O Markíze

Tímy

Benefity a výhody

Život v Markíze

Často kladené otázky

Naši ľudia

Voyo Customer Care Support

od 7 EUR/hod

Bratislavský kraj

Uvedená výška odmeny predstavuje minimálnu garantovanú sumu + nezahŕňa príplatky za víkendy a sviatky.

Uvedená výška odmeny predstavuje minimálnu garantovanú sumu + nezahŕňa príplatky za víkendy a sviatky.

O pozícii:

➡️ Si časovo flexibilný/á, baví ťa komunikácia s ľuďmi, máš výbornú gramatiku, technický prehľad a vieš čo je HTML šablóna? Ak áno, aktuálne v Markíze hľadáme šikovného študenta/ku do nášho Voyo Customer Care tímu. 

➡️ Customer Care Team poskytuje podporu svojím používateľom v pracovné dni (8-22), ako aj cez víkendy a sviatky (10-22). Samozrejme, dochádzku si prispôsobíš svojmu rozvrhu. 

➡️ 
Budeme sa tešiť na tvoj životopis a motivačný list/sprievodný text v slovenskom jazyku. Súčasťou výberového procesu je aj vypracovanie zadania.

Čo ťa na tejto pozícii čaká? 

✔️ E-mailová a chatová komunikácia so zákazníkmi/predplatiteľmi služby Voyo
✔️ Úprava HTML šablón pre marketingovú komunikáciu
✔️ Aktívne poskytovanie informácií zákazníkom (zmena platobnej karty, zabudnuté heslo/email...)
✔️ Podpora pri riešení technických komplikácií s prehrávaním
✔️ Vybavovanie častých otázok (FAQ) a žiadostí ohľadom služby Voyo
✔️ Dodržiavanie kvality a počtu vybavených žiadostí (KPI´s) 
✔️ Práca sa vykonáva primárne z domu (home-office)


Čo očakávame od ideálneho kandidát-a/ky?

  • Nevyhnutnou podmienkou je byť študentom/kou denného štúdia do 26 rokov 
  • Výborný písomný prejav, silné komunikačné zručnosti
  • Technické porozumenie je výhodou
  • Bezchybná štylistika a gramatika je podmienkou
  • Príjemný, proaktívny prístup, chuť a trpezlivosť pre opakujúce sa úlohy
  • Schopnosť zrozumiteľne vysvetliť funkcie platformy
  • Pozitívny vzťah k práci v digitálnom prostredí a k novým technológiám (technická zručnosť)
  • Pro-zákaznícky prístup, flexibilita, samostatnosť
  • Veľkou výhodou je ovládanie prstokladu 
  • Anglický a Český jazyk je výhodou (99% komunikácie prebieha v slovenčine)

Kto ťa kontaktuje?

Filip Foriš

Recruitment Specialist

Vanda Puchalová

HR Talent Sourcer

Čo sa stane potom ako nám pošleš svoj životopis?

1. Krok

Po prijatí tvoju žiadosť dôkladne posúdime a zhodnotíme, či tvoje skúsenosti a zručnosti spĺňajú základné požiadavky pre danú pozíciu.

2. Krok

Ak tvoj profil bude zodpovedať týmto požiadavkám, budeme ťa kontaktovať telefonicky. Odpoveď od nás dostaneš aj v prípade, že sa tentoraz ďalej neposunieme.

3. Krok

Pri niektorých pozíciách ťa môžeme požiadať o vypracovanie praktického zadania alebo absolvovanie osobnostného dotazníka, aby sme lepšie spoznali tvoj silné stránky, pracovné preferencie či schopnosť riešiť konkrétne úlohy.

Aktuálne máme otvorených 0 pozícií na 0 centre

Žiadna vhodná pozícia pre teba? Povedz nám o svojich ambíciách, pošli CV a možno sa nám spoločne podarí niečo nájsť.

Žiadna vhodná pozícia pre teba?

O Markíze

Tímy

Benefity a výhody

Život v Markíze

Často kladené otázky

Naši ľudia

Ponuky práce

O Markíze

Benefity a výhody

Často kladené otázky

Tímy

Život v Markíze

Naši ľudia

©2025 MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o., Bratislavská 1/a, 843 56 Bratislava