Voyo Customer Care Support
od 7 EUR/hod
Bratislavský kraj
Uvedená výška odmeny predstavuje minimálnu garantovanú sumu + nezahŕňa príplatky za víkendy a sviatky.
Uvedená výška odmeny predstavuje minimálnu garantovanú sumu + nezahŕňa príplatky za víkendy a sviatky.
O pozícii:
➡️ Si časovo flexibilný/á, baví ťa komunikácia s ľuďmi, máš výbornú gramatiku, technický prehľad a vieš čo je HTML šablóna? Ak áno, aktuálne v Markíze hľadáme šikovného študenta/ku do nášho Voyo Customer Care tímu.
➡️ Customer Care Team poskytuje podporu svojím používateľom v pracovné dni (8-22), ako aj cez víkendy a sviatky (10-22). Samozrejme, dochádzku si prispôsobíš svojmu rozvrhu.
➡️ Budeme sa tešiť na tvoj životopis a motivačný list/sprievodný text v slovenskom jazyku. Súčasťou výberového procesu je aj vypracovanie zadania.
Čo ťa na tejto pozícii čaká?
✔️ E-mailová a chatová komunikácia so zákazníkmi/predplatiteľmi služby Voyo
✔️ Úprava HTML šablón pre marketingovú komunikáciu
✔️ Aktívne poskytovanie informácií zákazníkom (zmena platobnej karty, zabudnuté heslo/email...)
✔️ Podpora pri riešení technických komplikácií s prehrávaním
✔️ Vybavovanie častých otázok (FAQ) a žiadostí ohľadom služby Voyo
✔️ Dodržiavanie kvality a počtu vybavených žiadostí (KPI´s)
✔️ Práca sa vykonáva primárne z domu (home-office)
Čo očakávame od ideálneho kandidát-a/ky?
- Nevyhnutnou podmienkou je byť študentom/kou denného štúdia do 26 rokov
- Výborný písomný prejav, silné komunikačné zručnosti
- Technické porozumenie je výhodou
- Bezchybná štylistika a gramatika je podmienkou
- Príjemný, proaktívny prístup, chuť a trpezlivosť pre opakujúce sa úlohy
- Schopnosť zrozumiteľne vysvetliť funkcie platformy
- Pozitívny vzťah k práci v digitálnom prostredí a k novým technológiám (technická zručnosť)
- Pro-zákaznícky prístup, flexibilita, samostatnosť
- Veľkou výhodou je ovládanie prstokladu
- Anglický a Český jazyk je výhodou (99% komunikácie prebieha v slovenčine)
Kto ťa kontaktuje?
Filip Foriš
Recruitment Specialist
Vanda Puchalová
HR Talent Sourcer
Čo sa stane potom ako nám pošleš svoj životopis?
1. Krok
Po prijatí tvoju žiadosť dôkladne posúdime a zhodnotíme, či tvoje skúsenosti a zručnosti spĺňajú základné požiadavky pre danú pozíciu.
2. Krok
Ak tvoj profil bude zodpovedať týmto požiadavkám, budeme ťa kontaktovať telefonicky. Odpoveď od nás dostaneš aj v prípade, že sa tentoraz ďalej neposunieme.
3. Krok
Pri niektorých pozíciách ťa môžeme požiadať o vypracovanie praktického zadania alebo absolvovanie osobnostného dotazníka, aby sme lepšie spoznali tvoj silné stránky, pracovné preferencie či schopnosť riešiť konkrétne úlohy.
Tímy
Život v Markíze
Naši ľudia
©2025 MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o., Bratislavská 1/a, 843 56 Bratislava